tisdag 25 augusti 2015

Knäböj 7x205kg +FILM

Tisdag 25/8 Pass 114

Knäböj: 7x205PB
Frontböj: 5x132.5 5x132.5 5x132.5
Knäböj: 5x157.5 5x157.5 5x157.5
Sida hantel: 3x11x30

Knäböjen är fortfarande dugliga även om jag nu tycker att tekniken ser lite sämre ut. Men fortfarande väldigt bra för att vara mig och särskilt när jag jämför med hur det såg ut för 6 månader sedan på samma vikter och då hade jag ändå försökt slipa på tekniken i 2år redan med en viss framgång. Målet denna perioden är ju inte att sätta PB med ett skolboks exempel i böj stil. Utan att ha en klar förbättring i stilen på samma vikter som på slutet nu ungefär, så får jag försöka slipa på den lite för varje period. Jag är ju tex fortfarande väldigt svag i frontböjen men det går ju framåt. Jag är helt klart nöjd med dagens lyft, blir intressant att se nästa filmning från sidan det blir ju lite lättare att se hur mycket jag skjuter bak röven då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar