onsdag 20 maj 2015

Veckans tråkigaste pass klart

Onsdag 20/5 Pass 69

Bänkpress: 1x162.5 1x165 2x150 3x140 4x130 5x120
Sälrodd, biceps, triceps, latsdrag, shruggs

Som vanligt finns det inte mycket att säga, första settet skulle vara 165kg men ena sidan klovades fel av killen jag bänkade ihop med. Men det gjorde inget, det var bara att göra om på 165kg och den kom upp med några kg kvar i tanken kanske 5kg om jag har tur. Bättre än förra veckan hur som helst och 2.5kg mer än då så det är alltid något även om bänken är på tok för dålig. Jag kör även nu med voltaren för annars klarar jag inte att bänk på grund av axeln, men nu slipper jag i alla fall bänka på en vecka. Imorgon är det vila sedan på fredag är det dags att marka igen och det ska bli intressant för då kommer det var bra med vikt på stången och sätter jag det passet då ligger jag bra till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar