tisdag 5 maj 2015

PB i frontböj

Tisdag 5/5 Pass 60

Knäböj: 2x255kg
Frontböj: 1x170 1x180 1x190PB
Plankan, sida hantel

Knäböjen var väll okej jag får helt enkelt försöka pressa på och plocka med dom kilona jag kan och hoppas det räcker till PB när det är dags. Jag har börjat fundera på om jag ska ha platta skor istället, det känns lite farligt att börja fundera på sådant nu men det vore inte ologiskt om jag borde det just för att jag hela tiden vill framåt lite borde inte klacken på dojorna vara till fördel direkt. därefter blev det en maxning i frontböj 190kg kom lätt men det gjorde lite ont i axeln och ut i armen av det greppet så jag ska försöka lära mig tyngdlyftnings greppet på väldigt lätta vikter så jag kan köra så efter SM när jag ska försöka bättre på frontböjen. Sedan blev det lite trix och testande av saker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar