tisdag 22 september 2015

Knäböj +Film

Tisdag 22/9 Pass 130

Knäböj: 6x225PB
Frontböj: 3x142.5 3x142.5 3x142.5
Plankan 3x30x30kg

Kroppen var helt i ordning idag, det känns redan när man kör på stången att det inte stramar i prylarna. Dock när jag väl stod där med 225kg på ryggen så kändes benen som spagetti men det var bra tryck i dom, 6x225kg är jag nöjd med och stilen på lyften blir väl sämre och sämre nu ju tyngre det blir, men i mina ögon är dom helt klart godkända såhär långt. satsar jag hårt på framsida lår i några perioder nu så kanske det blir bra till slut. de avslutande böjarna är nu borttagna från schemat får se om det hjälper mig på fredag. Det känns som jag hittat rätt volym på fredagar och söndagar nu, både i söndags och idag var jag i det skicket jag vill vara nu de sista veckorna och så var det förra veckan också, så nu letar jag bara rätt volym på tisdagen för att vara i topp tills fredag, bara att hoppas att jag lyckas denna veckan då är schemat perfekt. Alltid en skön känsla efter ett bra pass, så idag är jag nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar