fredag 22 januari 2016

Äntligen Rätt sida 300 och reppar i marken

Fredag 22/1 Pass 13

Marklyft: 6x302.5kg
Mark Speed: 3x3x215
Sittande hantelpress: 3x10x33.5
Stångrodd, latsdrag, Sittande rodd, shruggs, benlyft, axlar

Äntligen på rätt sida 300 och lyfter men tyvärr var det inte lika bra tryck som i förra veckan. Jag får skärpa mig till nästa vecka, Laddningen innan lyften blir mycket bättre när jag vet att det är pb försök som förra veckan den vikten var värd något, idag visste jag att det inte var pb försök så den var inte värd lika mycket, men jag måste få med mer fart till nästa vecka för snart börjar de tunga veckorna då krävs det att explosiviteten är där, nu är vikten så pass lätt att den åker upp bara på styrka om explosiviteten inte är där. Är redan sugen på revanch, men jag gjorde i alla fall vad jag skulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar