torsdag 18 juni 2015

Tillbaka i träningen

Onsdag 17/6 pass 78

Bänkpress: 5x120 3x140
Klossbänk: 5x120 5x130 3x150
stångrodd, latsdrag, baksida axlar, hantellyft åt sidan, militärpress, shruggs
Frontböj: 5x40 5x60 5x80 5x100 1x120
Sida mage

Då var man tillbaka i träning körde det som gick i bänkpressen utan att jävlas med axeln för mycket. sedan bara hoppade jag runt o ryckte och drog i lite disco övningar för att få blod i axlarna och få igång kroppen. körde sedan lite lätta frontböj för att väcka benen och för lite rörlighets skull. Märker hur dålig jag är när jag kör med tyngdlyftningsgreppet och inte kan fuska utan bara använda benen. ska lägga in den en del nu i förberedelse till efter sm då jag ska försöka  fokusera på den övningen för nu måste jag bli starkare i benen. Längtar tills efter SM när man får en ny lång period att försöka bli starkare på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar