torsdag 11 juni 2015

Imorgon åker jag till Finland för VM i Klassisk Styrkelyft

Ja imorgon är det äntligen min tur att åka till Salo Finland för min första internationella tävling. Jag och Nadja åker tidigt på morgonen, så jag tänkte dela med mig av länken till Live sändningen för dom som är intresserade av att titta.

Jag tävlar på Söndag klockan 11.15 Svensk tid och 12.15 lokal tid.
Live stream

Det har hänt att det inte ha fungerat där, sändningen är uppe och det går komma åt den på andra sätt tex tryck på den gula texten under youtube rutan har fungerat varje gång ännu, gå in via facebook och in på International Powerlifting Federation - IPF fanepage sida så delar dom youtube länken där. Det går även om man är inne på deras youtube men att det är fel grupp som ligger upp, kan du trycka på deras youtube namn så kommer det som livesänds ligga överst.

För snabbaste uppdateringar från mig så kommer det nog ske via Instagram där heter jag kim_lsk och en betydligt snyggare med instagram heter nadja_niemela

För extra motivation nu senaste dagarna har jag kollat rätt mycket på dessa två klippen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar