tisdag 28 april 2015

Mediokert knäböjspass

Tisdag 28/4 Pass 56

Knäböj: 5x2x240
StoppBöj: 3x2x215
Frontböj utan bälte: 3x3x137.5
plankan, sida hantel

Ja idag var det dåligt tryck även om kroppen kändes bra, lite konstig känsla jag vet inte om det kan bero på att jag har legat lite lägre på kolhydrater i 3dagar, har ätit potatismos istället för det vanliga pastan i varje matlåda. Eller så var jag bara sämre idag hur som helst blir det tillbaka till pasta ätandet när jag har tömt dessa matlådorna just för att det är mer kolhydrater i det. Det finns annars inte mycket att säga om passet, målet var 5x3 i böjen men det märktes tidigt att det inte skulle funka så det blev 5 2or. Nya tag imorgon blir det väldigt lätt bänk men jag längtar efter fredag och marklyften det ska bli roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar