tisdag 23 april 2013

Tisdag 23/4-13 Pass 1 51

Ben/Mage

Fl: knäböj: 5x250
Fl: Boxböj: 5x210

Helt död och klarade inte mer av passet.

Fl: Frontböj utan bälte: 4x140PB
Fl: Knäböj utan bälte: 3x8x145PB
Ma: Sittups: 31 15 20
Ma: Sida Hantel: 12x40 9x40 7x40

Ja det var bra knäböjar 10kg höjning från förra veckan 5kg under mitt rekord bara så nu börjar det bli bra, 5x250kg var riktigt tungt men upp kom det. Boxböjen var lite lättare men tungt där också 5x210 så långt var jag nöjd, men sen kände jag mig helt slut klarade ingenting och kunde inte ladda, jag fick ge upp sjukt besviken. Tog en dusch och bestämde mig fan heller jag ska göra klart, tog en proteindrink och tillbaka igen för att avsluta passet, vägra att ge upp. Körde frontböj klarade 4x140kg som är nytt pb allt kändes riktigt tungt men det gick sedan hade jag 3x8x145kg i knäböj utan bälte det kändes också som bly men upp kom det också nytt pb. och avslutade passet med mage som jag skulle göra. det blev en sen kväll men sjukt nöjd att jag drog tillbaka och tvingade mig att köra klart och är nöjd med vikterna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar