fredag 26 april 2013

Fredag 26/4-13 Pass 3 53

Rygg/Axlar

Ry: Marklyft: 5x307.5
Ry: Marklyft utan bälte: 3x8x220PB
Ry: Kronlyft: 5x305
Ax: Militärpress: 4x85 5x80 4x80
Ry: Hantelrodd: 3x13x35
Ax: Flyes: 10x15 8x15 7x15

Fredag och mark som vanligt hell yeah!! marklyften var kass hela uppvärmningen sedan lyckades Nadja ladda mig så jag ändå fixade mitt sett 5x307.5kg. Nästa vecka blir intressant känns det bra blir det pb försök  något jag märkte denna gången var att uthåligheten var bättre kanske på grund av mina 8or det vet jag inte men skönt var det. Film på lyftet har jag men det kommer kanske inte ikväll. Därefter 3x8x220 i marklyft utan bälte fy fan detta är grisigt tycker jag riktigt jobbigt för mig att dra 8or men det går så jag fortsätter. Kronlyften blev 5x305 enligt planen, när jag kommer hit är jag rätt trött så jag måste fokusera på att hålla ryggen bra så jag kan inte gå på fullt riktigt.  Militärpress gick helt okej men hade viljat ha 5x85 men en 4avar okej. Ja jag är nöjd med passet och får se om det går att göra lite nya pb nästa vecka men jag byter jobb nästa vecka från ett som är 0 i fysiskt krävade till ett ganska fysisktkrävande jobb för vad min kropp. Så det blir nog hårt hoppas jag vänjer mig snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar