fredag 29 juni 2012

Fredag 29/6-12 Pass 3 91

Rygg

Ry: Marklyft: 3x302.5kg 1x325kg

Skit igen och motivationen försvann så blev inget mer än det idag, jag hävdar fortfarande att det är fel på nya markplatsen har gjort 4a dåliga pass där nu av 4a möjliga. Men nu har Chefen gått med på att vi ska ändra om lite i garaget och bygga ett nytt flak och ny placering på det, ska bli jävligt skönt det är lite mer plats där och det går filma bra där med och framförallt tror jag det kommer gå bättre. Men det får vi se nästa vecka om jag har haft rätt eller om jag bara har klagat och är i en formsvacka men hur som helst kommer jag få reda på det då och gå därifrån.

Men tur är att jag har en sådan bra polare och chef i Lessebo Styrkeklubb Christian Ask som fixar åt mig och alla andra så att det ska gå att träna ordentligt, detta blir andra gången ett flak byggs efter mina önskemål och första gången jag är med o bygger det med och ett har slaktats med så nu gäller det fan att leverera nästa vecka när han ställer upp så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar