fredag 22 juni 2012

Fredag 22/6-12 Pass 3 87

Rygg

Ry: Marklyft: 4x290
Ry: Marklyft: 1x275 1x295 1x315

Ja dagens pass gick åter igen dåligt hade hoppats på en 5a men det blev en tung fyra, därefter så testade jag marka på ett annat ställe i lokalen då jag inbillar mig att det går dåligt på det nya stället vi markar att det har blivit för mjukt för mig att stå eventuellt för trångt bakom mig så då stod jag på betonggolvet istället och halv laddad drog jag 315 det säger ju inte så mycket då jag inte brukar dra 1or efter mitt repp sett men jag tyckte nog att starten blev bättre medans jag tycker att starten har varit seg i det nya stället vi drar mark på det kan mycket väl vara att jag hittar på det i hjärnan för att det inte har gått bra nu. Men nästa vecka ska jag försöka med en 4x297.5kg och då ska jag prova på andra hållet då är det mer fritt bakom mig och blir jag inte nöjd kommer jag testa ett pass på betong golvet och se hur det känns. Anledningen att jag ens misstänker att det kan vara annorlunda där jag står nu är för att kronlyften när jag kör den går riktigt bra samt böjen går riktigt bra medans bara marken går dåligt. Jag ska testa detta nu så får jag se hur det går samt börja stretcha igen det slutade jag med när jag gjorde mig lite illa i baksida lår men nu hoppas jag det ska gå att stretcha ordentligt igen, får vara glad över att böjen går så bra som den gör men det ger tyvärr ingen glädje idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar