fredag 1 juni 2012

Fredag 1/6-12 Pass 3 76

Rygg/Axlar

Ry: Marklyft: 4x302.5
Ry: Kronlyft: 5x325PB
Ry: Skivstångs rodd: 10x70 10x80 10x90
Ax: Shruggs: 10x90 10x100 10x110
Ax: framåtlutande hantellyft: 15x10 15x10

Idag när jag vaknade var jag riktigt osäker på hur det skulle gå vaknade med riktigt mycket träningsverk i framsida lår, samt en del träningsverk baksida lår, rygg, höfterna och röven från det brutala passet i tisdags så då kändes det som det lika gärna hade kunnat bli en på 302.5kg, men när jag drog så gick det ganska bra 4 satte jag sedan boomade jag femman, men en normal dag tror jag att jag hade satt det trotts träningsverk men jag upplevde det lite stimmigt på gymmet idag var mycket folk så jag kände att jag inte fick till ladningen riktigt som jag skulle så jag är riktigt missnöjd. Så nästa vecka blir det skärpning och jag hoppas kroppen är lite fräschare då också planen blir att prova 5x307.5 helst men får se nästa vecka. Kronlyften gick bra 5x325kg helt okej dock med remmar händerna var för slitna för att köra utan. Därefter efter körde jag de andra övningarna var ganska omotiverad men körde igenom dom i alla fall men som sagt nästa pass är det verkligen skärpning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar