söndag 3 juni 2012

Söndag 3/6-12 Pass 4 77

Ben/Bröst/Triceps/Biceps

Fl: Kedjeböj: 5x205+40PB
Fl: Boxböj: 5x205PB
Br: Bänkpress: 5x138PB 5x140PB
Tr: Floorpress: 5x100 5x120PB
Bi: Bicepscurl: 5x40 5x50 5x60

Jävligt bra pass idag kände mig riktigt stark när jag började böja och det blev 5x205+40kg kedjor nytt pb med 5kg och lätt var det också, därefter 5x205kg i boxböj och det gick ännu lättare också nytt rekord med 5kg så här kommer det finnas mycket och hämta tror jag. Därefter blev det bänkpress, när jag skrev schemat så var planen att gå in på 7.5kg under rekord i bänken då det gick så dåligt på slutet med efter ett bra pass i torsdags valde jag 0.5kg över pb istället 5x138kg och det åkte upp lätt så jag provade 5x140kg det blev en del tyngre men det gick så är jävligt nöjd med bänkpressen. Därefter blev det en ny övning floorpress så jag visste inte vad jag skulle ha för vikt blev 5x120kg svin tungt så det var perfekt viktval. Avslutade passet med lite bicepscurl.

Jag klagade senaste markpasset på att det var lite stimmigt och för mycket folk, så chefen fixade problemet han röjde upp lite i ett rum i garaget och gjorde ett marklyft rum. Blev sjukt nu finns det gott om plats över allat och när man ska marka får man lung o ro då det rummet är längst in blir spännande att testa på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar