tisdag 12 juni 2012

Tisdag 12/6-12 Pass 1 82

Ben/axlar

Fl: Knäböj: 4x235PB
Fl: Frontböj: 5x120PB
Ax: Stående axelpress med stopp: 5x60 5x70
Ax: Framåtlutande hantellyft: 15x15 10x15

Ja den skit jag har dragit på mig i knävecket vill inte ge med sig men jag fortsätter köra i en vecka till sedan får jag se vad jag hittar på om det inte släpper, skiten gör mig lite feg för gör jag lite fel så får jag riktigt ont och vet inte om jag kommer upp i böjen. Men som sagt tänker jag på vad jag gör så har det fungerat i böjen än så länge satte 4x235kg idag det var nytt pb med 5kg och riktigt kul att böjen fortsätter att öka. Pausböjen vågade jag inte köra då det är i den jag gjorde mig illa samt att det är där risken att få ont är störst. Frontböjen gick köra också och det blev 10kg mer än förra veckan. Blev stående axelpress idag då jag förstörde bänken senast sedan körde jag lite baksida axlar/rygg för skojs skull. Är nöjd med passet men vill verkligen kunna släppa på fullt igen nu då jag känner att böjen verkligen är på gång nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar