fredag 1 april 2011

Fredag 1/4-11 Pass 3 43

Rygg

Ry: Marklyft Raw: 1x260 1x290 0x320
Ry: Kronlyft 21cm: 1x260 1x300 1x325PB 0x335
Ry: dräkttöjning i låg kronlyft upp till 260

Då var dagens pass klart sjukt jobbigt som alla ryggpassen är boomade idag igen såg lika dant ut som förra veckan det är benen som inte orkar och börjar skaka men 290 gick i alla fall ganska lätt, nästa vecka blir det nytt försök igen för jag tänker inte börja reppa blir lite 1or nu innan tävlingen då ska jag göra 260 300 320 försök det viktiga är att ta 300 när som helst just nu inför raw sm kval där det kommer behövas, så nu måste jag verkligen jobba på knäböjen om jag ska öka i marken. Kronlyft blev nytt PB i alla fall 325 godkänt utan lindor kändes lätt så jag la på 335 där blev det för tungt, därefter testade jag dräkten som lägst till ca 10 cm och högsta vikt jag testade var 260 som bara flög upp så hoppas kunna komma ner om 2 pass då blir det att maxa lite med markdräkten istället för raw. Så trött jag blev i låren idag har jag aldrig blivit under något ben pass med eller utan dräkt så gäller att komma upp i 250 i raw knäböj då tror jag det kan bli riktiga vikter i marklyften bara att köra på inget att spara på. Det blev i alla fall inget mes pass då jag körde för allt som gick inga krafter är sparade. Försökte till och med ta amoniak idag men hjälpte ej då benen var för svaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar