fredag 8 april 2011

Fredag 8/4-11 Pass 3 47 Börjar bli sjuk

Rygg/baksida axlar

Ry: marklyft dräkt töjning upp till 245kg på 5 cm upphöjt
Ry: Kronlyft: 2x180 2x220 1x260
Ax: hantellyft åt sidan: 11x20 10x25 10x30 10x32.5 6x37.5

Ja dagens pass var ett piss pass börjar bli sjuk tack vara att dom på jobbet har smittat mig alltid har man turen att bli sjuk på en fredag då man har det viktigaste passet marklyft hoppas vara på g igen på söndag då det blir dräkt böj och bänk. Jag märkte idag att dräkt är ingenting för mig i marklyften just nu i alla fall drar man på skiten så ändras alla vinklarna för mig och det handlar mer om benen än ryggen i vanliga fall har jag nästan raka ben när jag kör för det är i ryggen jag är stark så den kommer jag inte köra med på länge i alla fall finns ingen mening sen kommer jag inte ner heller och kan inte behålla all luft. Så jag får bli starkare i raw helt enkelt då jag inte kan plocka ut några kilon i marken av dräkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar