söndag 24 april 2011

Söndag 24/4-11 Pass 4 55

Ben/bröst/Rygg

Fl: Knäböj raw: 1x170 1x190 1x205
Br: Bänkpress raw: 2x120 1x130 1x145
Ry: Marklyft raw: 1x250

Dagens pass var skit också dåligt äten är fortfarande i sthlm så tränade ganska tidigt och utan passare samt att utrustningen går inte jämföra med våran prylar där hemma med detta almäna gymmet böjställningen var rätt dålig och stången rullade i händerna i marklyften, bänkpress ställningen var så smal att jag höll på att trilla av samt man kunde inte höja upp stången så fick göra en halvt bänkpress innan jag kunde börja och så körde jag utan pass. Så detta passet glömmer jag helt är inte missnöjd heller med tanke på förutsättningarna ska bli skönt att komma hem till mitt älskade gym imorgon så kör vi sten hårt på tisdag med böjdräkten och ordentliga grejer 1 veckas träning kvar sedan vila inför omgång 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar