måndag 28 mars 2011

Nu kan jag ha ändrat mig igen?

Nu kan jag ha ändrat mig i frågan angående dräkt igen jag vet inte riktigt vad jag vill känns jobbigt som fan men kan inte sova bara funderar på det fram och tillbaka. Jag gjorde ett riktigt skitpass idag och inget riktigt försök på att böja med dräkt idag får se hur jag gör men jag får nog tänka vidare lite till på saken då jag verkligen gillar att vara en del av laget. Hur som helst så får jag inte vika ner mig så jag gjorde idag spelar ingen roll vad det står på dags schemat även om jag tycker det är tråkigt har jag skrivit dit skiten på mitt schema så får jag fan göra det så gott jag kan jag brukar aldrig ge upp så varför skulle jag börja med det nu. Nu blir det nya tag denna veckan full satsning inget mesande så får jag se hur det blir men dräckt är inte helt uträknat nu även om min största satsning i år blir att komma med till raw sm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar