tisdag 5 oktober 2010

Tisdag 5/10-10 Pass 1 155

Framsidalår/Farmer walk

Fl: Knäböj dräkt: 2x180+ 1x200+ 1x220+ 1x240+PB 1x240+TR
Bi Bicepscurl strikta: 5x62.5+
Farmer Walk: 121.5 i varje hand ca 10 meter?

Dagens knäböj gick mycket bra la på 20 kg extra mot första passet med dräkt och det finns en hel del mer. Hade Pass av Christian, Olof och Andreas tack för detta största skillnaden från förra veckan var att jag gjorde alla godkända nu Christian sa när jag skulle vända så det var extra kul. Var mycket folk från klubben där idag och jag fick sällskap av Olof och Andreas från Växjö var jävligt kul. Körde inte biceps eller underarmar/handleder då min vänstra handled är lite kass kände det i bicepscurlen, sket även i mage och tog revanch i farmer walken där jag inte klarade hela sträckan med 121.5 i varje hand förra gången men klarade det idag på andra försöket. Christian filmade Knäböjen på 240kg samt farmer walk så dom filmerna kommer upp här när jag har fått dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar