fredag 15 oktober 2010

Fredag 15/10-10 Pass 3 161

Rygg/Ben

Ry: Marklyft: 0x300 0x280 1x240 1x240 1x240
Fl: Knäböj "Raw": 5x120 5x125 5x130

Dagenspass testade jag att köra med omvänd knäböjdräkt och jag fick upp 300 och 280 till över knäna synd att det inte gick helavägen. Kändes som jag hade 40-50kg hjälp i starten och efter knäna inget alls så jag gick ner och gjorde några lättare efter de 2 försöken ska prova 300 nästa gång med. Kommer en film på försöket på 300kg, sedan blev det bara lätt knäböj.

Jag var så glad innan jag skulle ner till gymmet då jag hade fått en lapp där det stod att jag hade paket att hämta ut trodde helt klart det var min bänkpress tröja som jag hade beställt från extream power för 19 dagar sedan och leverans är normalt 2-7 dagar men till min stora besvikelse var det mitt snus jag beställde för 4 dagar sedan. Jag tycker det är så dåligt som Extream power ska skämmas hade jag fått bänktröja med normal leverans hade jag kunnat använda den i den kommande tävling jag hoppas få delta i men nu kommer jag ha 7 pass på mig att få in tekniken vilket jag inte tror kommer gå och då måste jag köra 3 ggr i veckan och den måste komma på måndag senast. skulle annars haft det dubbla antalet pass på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar