söndag 24 oktober 2010

Söndag 24/10-10 Pass 4 166

Knäböj/Bänkpress/Marklyft

Fl:Knäböj: 1x220 ej godkänd 1x235 1x255TR lyftet kontrolleras kanske inte godkänt återstå att se.
Br: Bänkpress "Raw": 1x145 0x150 Pass försök 3
Ry: Marklyft: 1x250 1x270 Pass försök 3

Ja dagens pass var väll lite lek då vi körde en låtsas tävling vi var 7 st i Lessebo styrkeklubb ingen var förberedd på det då förslaget kom 2 timmar innan träningen så inga vidare resultat från min sida då jag körde mark i fredags till exempel. Det var knäböjen som gick bra om jag får godkänt för 255 då jag inte har gjort tyngre innan och jag fick ingen hjälp idag med djup kollen. Nästa gång ska jag vara mer förberedd så jag kan sätta bra resultat. Fick totalt 670kg eller 650kg om det inte är godkänt det var väl ok med tanke på förutsättningarna men nästa gång ska jag ha fått in Bänktröjan med.

Efter att videon har kontrollerats så blev lyftet godkänt men på gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar