lördag 10 januari 2015

Nytt Rekord i Marklyft +Film

Fredag 9/1-15 Pass 5

Marklyft: 2x345PB
Mark utan bälte 2x5x245kg
Lowbar böj upp till 200kg

Jävla bra tryck i marken just nu 2x345kg som jag skulle säga var lätt, jag är riktigt nöjd nu hoppas jag bara på att få till 2 så bra pass till nästkommande 2 veckor. sista uppvärmningen på 325kg var så jävla lätt så jag funderade på ska jag trycka till en 3a men jag valde ändå att följa planen även efter 2x345kg tänkte jag ska jag ge 363kg ett försök. Men jag har lyckats paja formen till tävlingarna för många gånger så jag måste hålla mig till planen och försöka få till det när det gäller i stället. Det tog emot att neka båda dom tankarna men jag tror att det var rätt beslut.Längtar redan till fredag så man får marka igen. Jag valde att hoppa över resten av övningarna så en axel och en biceps är lite tjuriga och jag vill inte försämmra något i mindre viktiga övningar så jag spar lite på kroppen till söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar