lördag 15 mars 2014

Fredag 14/3-14 Marklyft 3x310kg 1x330kg FILM

Rygg

Ry: Marklyft: 3x310kg 1x330kg (350kg FAIL)

Skit veckan fortsätter utan motivation så det blev ett uselt markpass igår 3x310kg inte maxtungt men lyften kändes skit och som bly. Lyckas inte tagga till överhuvudtaget är lika laddad när jag ska lyfta som när jag sitter i soffan. Blev förbannad efter 310kg och gjorde ett desperat försök att rädda passet, drog 330kg och la sedan på 350kg som jag failade på förståss. 5kg under pb bör jag ju rimligtvis inte klara när jag är på högrepps och motivationen och lyften inte är bra på 310kg. Men jag ville ha det så var värt ett försök.

Lördagen var jag coach åt nadja och skulle visa ändringarna jag har gjort i min bänkpress men det slutade i att maxa bänkpressen. blev 170kg som jag är nöjd med, ingen mat i kroppen och på tidig morgon. Det är det mesta jag gjort med dom ändringarna jag gjort


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar