fredag 2 november 2012

Fredag 2/11-12 Pass 3 156

Rygg

Ry: Deadlift: 1x290 1x310 1x330 Avbröt

Fan med det går inte bra just nu, jag var lite stel i nedre ryggen idag har känt det hela dagen men det var inte så illa och jag ville marka så på med mycket linemenet o sedan bara att fläska på tänkte jag. Jag drog allt ganska lätt och även 330 kändes bra och att det fans mer så jag tänkte ladda på med 350 för det kändes som det fans riktigt bra chanser för det idag men i någon rörelse hög det till i ryggen och det blev ännu stelare så det var lika bra att avbryta där. Jag känner fortfarande av skiten nu när jag är kall men inte så farligt som jag trodde det skulle vara, Får se efter helgen hur det känns, dålig tajming samt att jag ville ha bänkat idag med men ville inte riskera något. Det enda possitiva är att det var bra tryck i marken och 341kg finns förhoppningsvis mer kanske upp till 350

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar