torsdag 9 augusti 2012

Tyvärr gick det ej träna idag

Ja min skuldra är något fel med som gör att jag ej kan bänka, lider ej av det förutom när jag försöker bänka och det känns mindre o mindre i vanliga vardagen men det går sämre o sämmre o bänka med skiten i torsdags förra veckan klarade jag bänka hela passet med lite smärta men inga bekymmer fredagen kunde jag bänka upp till 170 innan det gjorde för ont och i söndags kom jag till 100kg innan jag avbröt och idag var det som om någon satte en kniv där när jag bänkade på 70kg så jag gjorde 2repps sedan 3dje tog det stopp mitt i lyftet och sedan hackade lyftet upp så bara o lägga ner. Så jävla tråkigt då det kändes som att för en gångs skulle att flöt det på riktigt bra i bänken och jag tyckte jag gjorde framsteg något possitivt är  att allt annat går att köra i alla fall men det går inte få en total utan bänk så jag hoppas verkligen det är fixat till Söndag har inte tid o missa mer pass nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar