söndag 5 augusti 2012

Söndag 5/8-12 Pass 4 111

Ben/Biceps
Fl: kedjeböj: 3x225.5+40PB
Fl: Boxböj: 1x190 1x210
Bi: Hantelcurl: 6x30kg 3x30kg


Jaha idag var det inget roligt alls, igår bjöd på ett tungt och långt pass i trädgården med att köra jord och sten och det satt i idag var seg, men nu är de tyngre grejerna klara i trädgården tror och hoppas jag och det har blivit alldeles för många dåliga pass nu tycker jag så nu får det bli ändring på det så jag får en chans o fixa 800+ på dm, samt göra en bra serie 3 nu om 5 veckor.  Planen var 4x225+40kg i kedjeböjen men kändes tungt redan på värmningen så lyckades bara med 3 därefter provade jag boxböj men det fans inget där. Sedan över till bänk men skuldran krabbade och gjorde alldeles för ont redan på 100kg så nu vilar jag bänken till torsdag och hoppas det går trycka på nu när det börjar gå skapligt bra vore det riktigt tråkigt om jag inte ska kunna bänka. Ska också bli intressant och se om böjen har gått dåligt nu på grund av trädgårds jobb eller om jag börjar hamna i en svacka i så fall har jag i alla fall chans o ladda om till dm o komma i form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar