fredag 24 augusti 2012

Fredag 24/8-12 Pass 3 121

Rygg/Axlar

Ry: Marklyft: 5x307.5PB
Ax: Flyes: 12x25kg
Ax: Sittande axelpress utan ryggstöd med stopp: 5x70PB 3x77.5PB

Jävligt nöjd idag, Psyket var mycket starkare än kroppen idag då jag kände mig seg sedan i tisdags men  5x307.5kg gick men maxtungt och jag fick gunga upp den sista som jag brukar när det är maxtungt så nästa vecka blir planen 4x315kg. Blev ingen extra 1a då rygg och ben var helt färdig efter 5an samt kronlyften gick bort när jag inte ens rubbade 320 från saftybarsen och 340 var vikten jag skulle gå på även rodd och shruggs gick bort då vikterna som var planerade inte gick då står jag heldre över övningarna och låter kroppen återhämta sig istället men avslutade med sittande axelpress med stopp riktigt vingligt idag med men 5x70 var riktigt lätt i alla fall så trodde jag skulle fixa 5x77.5 med men det blev för tungt och energin var slut. Som sagt jävligt nöjd med dagen även om jag inte körde alla övningar så var det 5x307.5 som var det jag skulle göra. Film kommer sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar