tisdag 14 augusti 2012

Tisdag 14/8-12 Pass 1 115

Ben/Rygg

Fl: Knäböj: 1x240 1x250 2x260PB
Fl: Pausböj 5x202.5PB
Ry: Marklyft utan bälte: 5x277.5PB
Ry: Kronlyft utan bälte: 5x280PB

Jävligt bra pass får jag säga 4 övningar/Sett och 4pb. Knäböjen var betydligt tyngre än jag trodde fans inte ett gram till, det var den fulaste böjen i mitt liv men också den tyngsta. Hade hoppats att den skulle vara lite lättare men böjformen har avtagit lite men se om man inte kan få den o vända efter serie 3an. Pausböjen är jag äntligen uppe på pb vikter igen efter att jag skadade mig i den. Mark utan bälte blev nytt pb med 7.5kg men idag var det riktigt tungt så nästa vecka blir målet o dra 4or. Kronlyften blev också pb fast med 10kg, är så sjukt mycket tyngre o dra kronlyft utan bälte känns ordentligt i baksida lår. Film kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar