tisdag 31 juli 2012

Tisdag 31/7-12 Pass 1 108

Ben/Rygg

Fl: Knäböj: 2x242.5kg
Fl: Pausböj: 5x180kg
Fl: Frontböj Speed: 5x50kg 5x60kg
Ry: Marklyft No Belt: 5x240PB 8x250PB 2x280PB 1x300PB

Galet sliten idag har jobbat mycket med trädgården då jag håller på o göra i ordningen och igår blev det ett 12 timmars pass och några timmar idag så var seg som fan o ryggen var väldigt sliten, så hoppas det var därför böjen gick dålig, blir nytt försök nästa vecka och då ska det bli 4x242.5kg hoppas jag och kedjeböjen på söndagar går ju riktigt bra. Pausböjen gick riktigt bra 15kg tyngre än förra veckan nästa vecka blir det 5x190kg. Har tröttnat som fan på frontböjen så jag började med o köra lite speed där istället och istället för att greppa stången så kör jag utan att hålla i stången utan har armarna rakt ut och händerna pekandes uppåt gick bra på dessa lätta vikter i alla fall. Sedan blev det mark utan bälte som jag trodde skulle bli riktigt tungt då ryggen var riktigt trött så började med 5x240 som var 10 mer än förra veckan men det bara flög upp så jag la på 250 och gjorde 8st fortfarande ganska lätt så Christian Ask käftade om att jag skulle ta 270 så jag valde 275 då käftade han vidare så blev 280 och 2st och han käftade vidare om 300kg satte jag det skulle han vara tyst sedan och 300 satt den med, så riktigt nöjd med marken i alla fall blir nog att testa 5x270 nästa vecka börjar ta in på vad jag kör med bältet just nu ska bli kul o se var det slutar. Film kommer på bälteslösa marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar