tisdag 24 juli 2012

Tisdag 24/7-12 Pass 1 104

Ben/Rygg

Fl: Knäböj: 3x235kg
Fl: Pausböj 5x165kg
Fl:Frontböj: 1x137.5kg
Ry: Marklyft No Belt: 5x230PB

Glömde ta tabletter som gör att jag blir hård i magen som jag alltid gör vid böj och markpass så det gick inte böja ordentligt så blev bara 3 men kände mig lika stark som vanligt i övrigt så hoppas på 4x242.5kg nästa vecka. Pausböjen var bra tryck i och jätte lätt tycker jag håller på att jobba upp explosiviteten sedan jag skadade mig i knävecket av denna övningen så jag höjer lite lungt, provar 5x180 nästa vecka. Frontböj bara rullar stången så funderar på att skita i den trots att jag tror den är bra men det är så lätt för benen sedan är det alltid något annat som strular...... får se vad jag gör med den. Marklyft utan bälte var andra gången nu och 5x230kg kändes som ingenting så inom en snar framtid ska det nog gå göra 5x270 och ändå efter ett benpass det vore riktigt bra. Blir 5x240kg nästa vecka tar 10kg i taget då jag är ovan vid övningen och vill se så jag inte blir sliten till fredags marken av den bälteslösa marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar