tisdag 24 april 2012

Tisdag 24/4-12 Pass 1 59

Ben

Fl: Knäböj: 3x240PB
Fl: Pausböj: 3x215PB

Har fortfarande hosta och därmed inte samma tryck som vanligt men jag valde att träna ändå jag vill verkligen inte missa några pass men jag valde bara att göra mina två viktigaste sett. Planen i böjen var att försöka ta ett jätte rekord i 4repps men märkte att det fans inte en chans så jag räknade om och bestämde 3x240 istället och det var bra gjort för det fans inte många kg till på sista lyftet så perfekt viktval och 2.5kg rekord en dålig dag. därefter blev det pausböj också där räknade jag också om de planerade vikterna och det blev 3x215kg nytt PB med 5kg. Så med dagens form är jag väldigt nöjd med passet och jag ville inte göra mer sett än nödvändigt idag nu hoppas jag på att bli helt frisk tills på torsdag för det kommer jag behöva om jag ska ha någon chans o klara mitt bänk schema. Tyvärr inget filmat idag heller då min träningspolare tyvärr fortfarande är sjuk. Hoppas han är tillbaka snabbt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar