söndag 22 april 2012

Söndag 22/4-12 Pass 4 58

Ben/Bröst/Triceps

Fl: Kedjeböj: 3x225+40PB
Fl: Boxböj: 4x212.5PB
Br: Bänkpress: 4x1x165 4x1x160
Br/Tr: Dödsbänken upphöjda 5cm: 3x150PB
Tr/Br: Klossbänk 10cm: 3x155TR

Dagenspass var jag i dålig form känns som att jag håller på att bli sjuk har hostat idag och igår och trycket i lyften saknades, så det var bara att sätta in vinnarskallen ännu mer än vanligt, också saknades min träningspolare på grund av att han var för sjuk för att närvara på passet så det blev tyvärr inget filmat. Kedjeböjen var svintung redan på uppvärmningen och har aldrig varit så tung men jag hade bestämt innan att 3an skulle upp till varje pris så vara bara o kriga på och det gick var 12.5kg över det förra rekordet. Boxböjen kändes lite bättre då vikten på ryggen blev betydligt lättare men fick verkligen kriga där med och fick med en fyra på samma vikt som jag har gjort en två på innan. Bänken känns bara segare för varje vecka men lyckades med 4a 1or på 165 och 4 1or på 160 det var bra med tanke på att bästa i år är 170kg och då var kroppen betydligt bättre. dödsbänken blev det PB med 5kg men på klossbänken var jag lite ofokuserad och skulle försöka med en 4a på 155 men blev bara 3. Jag är riktigt nöjd med allt detta passet då det verkligen inte kändes bra hoppas bara inte jag blir sjuk nu för det har jag inte tid med ´.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar