fredag 2 mars 2012

Fredag 2/3-12 Pass 3 30

Rygg/Axlar

Ry: Marklyft: 3x312.5PB 0x335

Sedan fick jag en 25kg vikt på tån så den blev rätt svullen och blå så körde inge mer rygg övningar för jag kunde inte sätta någon press på främre delen av foten.

Ax: Sittande Axelpress: 1x90 1x100 1x110PB

Ja det blev inget långt pass idag men 3x312.5 fick jag till i marken det viktigaste sedan testade jag 335 men jag har aldrig klarat maxa efter en tung reppning men jag ville se hur långt jag kom för att därefter bestämma höjden på kronlyften, vikten bara flög upp precis förbi knäna sedan var ryggen helt slut men känndes som jag kunde dra 350-360 upp till det läget i alla fall så riktigt nöjd med marken. Efter det så fick jag 25kg vikten på foten jag testade dra lite kronlyft men det gjorde för ont när jag kom upp på 280kg och jag var tvungen att ha lite press på foten så det var inte lönt att fortsätta mer där, sedan blev jag ganska omotiverad men körde ändå lite axlar skulle reppat en 3a 4a egentligen på strax under 100kg men det var jag inte alls sugen på så jag testade en 1a istället på 110kg blytungt men PB trots omotiverad. Så jag är som sagt ändå nöjd och nu är det vila fram till Söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar