fredag 25 februari 2011

Fredag 25/2-11 Pass 3 25

Rygg

Ry: Marklyft Raw: 4x280+ 4x260+ 4x260+
Ry: Kronlyft Raw: 4x290+

Det gick riktigt bra idag 4x280 var svintungt och vikterna höll på att åka av då jag körde med kassa lås fick trycka på dom inför sista lyftet båda 4orna på 260 gick riktigt lätt var skönt i alla fall. kronlyften kändes helt ok och det filmades både marken o kronlyften kommer upp senare. testade min markdräkt igen och jag konstaterar snart att den är för liten och inte kommer gå på får köpa en ny tror jag en storlek större. Vaktmästaren var på mig denna veckan igen jävla dåre han ville att jag inte skulle låta så mycket när jag körde marklyft men det är ett källargym så lägg av rent löjligt enligt mig får se vad som händer framöver det är kanske 20 lyft som låter i 2 sek styck max alltså en dag i veckan det får dom fan ta jag vill lyfta mest och kommer inte ge mig i den frågan då hittar jag ett riktigt gym eller fixar ett hemma för detta är rent töntigt o gör mig arg ganska bra när jag skulle lyfta tror det var därför 260 gick så lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar