tisdag 21 maj 2013

Tisdag 21/5-13 Pass 2 64

Bröst/Triceps

Br: Bänkpress: 3x132.5 3x142.5 3x152.5 3x161PB
Tr: Smal fu-bänk: 3x147.5PB 3x140 3x140
Br: Fu-Bänk: 1x152.5 2x142.5

Vad är nu detta det är ju knäböj på Tisdagar? jag var tyvärr lite klumpig på jobbet och skar upp ett sår strax under knät som ressulterade i att jag fick sy 5 stygn som ska tas bort om två veckor och då fick jag inte knäböja eller marka för jag inte ska dra upp dom. Sjukt dålig tajming när vikterna höll på att bli bra igen och så nära sm. Så får se hur träningen blir just nu. Så idag blev det bänkpress och det funkar okej jag kan inte lägga mig så bra på bänken eller trycka bak fötterna riktigt så långt som jag vill men bättre än när jag testade igår var instäld på att köra bara fu idag och värmde i fu till 130 sedan testade jag och jag kunde ligga med fötterna i nästan platt men det var bra tryck så jag lyckades pressa ett 1kg rekord i bänken trots allat, är riktigt nöjd med det. Därefter smal fu bänk där jag satte ett nytt 5kg pb så riktigt nöjd här med. I vanliga fu bänken sedan var jag slut skulle försöka med 3x152.5 blev en 1a sedan tok fail, kunde inte ta ner stången ordentligt den bara åkte ner i bröstkorgen sista 10cm. Men jag är nöjd. Får se vad jag kör på fredag axlar i alla fall sedan får jag se vad mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar