tisdag 9 oktober 2012

Tisdag 9/10-12 Pass 1 142

Ben

Fl: Knäböj: 3x257.5PB
Fl: Pausböj: 3x232.5PB

Jag visste inte hur det skulle gå idag då hostan och halsont var kvar från min sjukperiod men betydligt lindrigare än innan och kroppen kändes väldigt fräsch så det var inget snack om att det skulle bli träning idag och låta vikterna avgöra om jag var frisk eller inte. Sista uppvärmnings settet var på 245kg och det var som papper lika så alla sett innan. Första på 257.5 var också som papper andra lyftet var okej, tredje lyftet var helt kasst men det gick kriga upp var nytt pb med 5kg. Funderade på att försöka maxa 280 men struntade i det och valde att följa schemat istället och köra mina pausböj 3x232.5kg gick riktigt bra också och fans lite till här men detta var 17.5kg över mitt gammla rekord samt bara 7.5kg under vad jag har maxat som mest så jävligt bra pass idag hoppas inte halsen blir värre nu bara. Film kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar