onsdag 17 oktober 2012

Onsdag 17/10-12 Pass 2 147

Bröst/Triceps

Br: Bänkpress: 1x163 0x170 0x170
Tr: Klossbänk 8cm: 1x160 1x170 1x177.5PB
Br: Dödsbänk: 1x140 1x150 0x160
Tr/Br: Gummibands bänk  röda: 1x130 1x140 1x148PB

Jaha riktigt skit pass och det är det som är det jag tycker är tråkigt med bänk, före passet kändes det bra på uppvärmningen på 157.5 kändes det direkt att axlarna var helt slut sedan i söndags och då spelar viljan ingen roll stämmer inte allt så kan jag ej bänka. Jag kan dra mark pb med träningsverk som fan samma i böj där går det med kriga på viljan. i bänkpress är det kört förmodligen därför jag är så jävla kass i bänken. Började i alla fall med 163 boomade andra lyftet så blev bara en 1a, 170 chanslös två gånger och den vikten bänkade jag ändå 9 gånger i Söndags. Gick över i klossen och jag körde 1or där  nytt pb på 177.5kg dock med rövlyft men detta var ändå inte bra, dödsbänken gick inte heller 160 var pb försök, som en vanlig dag hade suttit. Blev pb i gummibans bänken och där fans lite till men det är ju en ny övning så inte jätte konstigt. Det tråkigaste är ju att detta var sista bänkpasset innan bänk dm men men jag får skylla mig själv att jag gick ifrån schemat i Söndags så det fick jag smaka på idag. Men bänk dm är bara för att få poäng för laget då det inte är en klassisk tävling så inte så noga hur det går men vore kul att få slå pb på tävling i bänken det var längesedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar