söndag 7 oktober 2012

Söndag 7/10-12 Pass 4 141

Ben/Bröst

Fl: Kedjeböj: 1x225+40 1x240+40
Fl: Boxböj: 1x225 1x240
Br: Bänkpress: 2x1x170

Ja i fredags blev jag tok sjuk skulle gissa på 40+ i feber, förkyld och ont i halsen klarade mig igenom dagen med 7 ipren. Riktigt längesedan jag var så jävla dålig det blev bättre på Lördagen men fortfarande ganska dålig. Hade riktigt problem med att äta dessa dagarna så innan jag blev sjuk vägde jag 143.8 och idag vägde jag 140.8 så tappade 3kg i vätska samt låg jag på fredag 2000 kcal under normalt och lördagen 1000 kcal under normalt. Motivationen var då helt jävla usel och suget på att träna var 0 och suget på att äta var 0 så idag när jag vaknade och ändå kände mig hyfsad och med tränings suget som låg på 100% så var det inget snack om att man skulle vara dum nog att gå till gymmet för att ge allt. Motivation vs smarthet, motivationen vinner varje gång, och efter 2 dagars soffliggande så var det dags riktigt stel i ryggen som jag brukar bli men nu värre då jag inte ens har pallat stretcha. aja väl på uppvärmningen kändes det ju att det fans inte det vanliga trycket så jag vet ej varför men jag laddade på enligt schemat 240+40kg kedjor 3 var planen men till och med 2 hade varit nytt 2rekord men det blev en blytung 1a, kändes som att det var mest i höften trycket var helt borta. Fortsatte med pausböj 240kg hade ändå sänkt med 5kg enligt schemat men 3 var tanken även här hade 2 gett ett nytt pb men här med blev det en 1a som bly. Svettet spruttade värre än någonsin så det kändes ju att man inte var fullt frisk. Tänke det är lika bra o testa lite bänk med men här kändes uppvärmningen skit bra upp till 140kg planen var 5x1x170 men så blev det inte gjorde 2x1 som bly båda två sedan sket jag i det och bestämde att det fick räcka där. Får se imorgon om denna idiotin straffar sig eller inte jag hoppas inte det, men nu är suget tillbaka ordentligt i alla fall hoppas inte denna sjukdom har kostat mig något samt att den är helt bort imorgon för på tisdag vill jag lyfta tungt igen på riktigt och jag har ej tid att vara sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar