söndag 5 juni 2011

Söndag 5/6-11 Pass 4 72

Ben/Bröst

Fl: Knäböj Raw: 5x200 3x200 1x185
Br: Bänkpress raw ej stopp: 4x135 3x135 2x135 3x135

Dagens pass i det stora hela gick väll inte så jätte bra men knäböjen första och andra sett gick skit bra. Blev inte så mycket idag men jag gjorde vad jag kom för 5x200kg. Söndagar är min sämsta träningsdag då jag alltid äter för lite på helgerna och så blev det tidig träning, får verkligen skärpa till mig med helg passet så här får det inte bli vecka efter vecka. Film på knäböjen kommer senare ikväll och det var på ren vilja jag klarade det för tekniken var usel och dåligt uppladdat med mat innan men jag hade bestämt att jag skulle göra en 5a och då var det bara att bita ihop och göra det. Blev lite lugnare med då det är tävling i helgen och efter förra benpasset hade jag sådan träningsverk att det inte släppte på 4 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar