tisdag 17 mars 2015

UTTAGEN TILL KLASSISKA STYRKELYFT VM 2015 I FINLAND!!!!!

Jag fick precis reda på från Svenska Styrkelyft förbundet att jag är uttagen att tävla på VM 2015 i Klassisk Styrkelyft, tävlingen går i Finland i Sommar. Jag har inte haft några som helst tankar på att det fans en möjlighet att jag skulle bli uttagen här och har hela tiden siktat på SM för att försöka göra ett bra ressultat för att försöka få chansen på en internationell tävling 2016. Så detta kom som en väldigt stor överaskning eftersom att det inte har varit något tal om detta. Så nu blir det att ändra på mitt träningsschema så det ska passa till detta datumet istället och försöka komma i den bästa formen jag kan, Topp Motståndet kommer ju givetvis att krossa mig men jag hoppas kunna tävla om marklyft medaljer,om europa rekordet i marklyft och om formen är på topp kanske även världsrekordet, men nu blir det en spänd väntan för att se anmälningslistan och verkligen satsa fullt ut för att visa att jag vill ha en plats i landslaget även framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar