fredag 13 mars 2015

Marklyft Raw 360kg +Film

Fredag 13/3-15 Pass 37

Marklyft: 320kg 340kg 360kg
Knäböj 1x160 1x180 1x200

Ja det var inte min bästa mark får jag lov o säga, den var rätt konstig med. Kom bra från golvet, stannade vid knäna och ändå kunde jag få fart på den igen och dra klart den. Så styrka finns där alltid när stången har fastnat vid knäna har den gått neråt igen men nu fick jag fart på den. Så tycker att både starten och slutet var bra. Jag tycker ändå att det var okej med tanke på att jag boomade 355kg förra veckan så var det bra för psyket även om jag hade viljat se den komma bättre än den gjorde. Kände på några lätt böj med då jag upplever en bättre rörlighet nu och lite annorlunda vinklar så ville prova, ser mycket fram emot söndag för att känna på böjen sista passet, samnt blir det bänk för att hitta ingångarna. Nu är det exakt en vecka till Götaland mästerskapen målet i mark är runt 365kg och ingången blir troligtvis 325-330kg tror jag i dagsläget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar