fredag 6 mars 2015

Bommade 355kg i Marklyft

Fredag 6/3-15 Pass 33

Marklyft: 1x330kg 355BOM

Ja det är såklart katastrof och bomma den vikten 2 veckor innan tävling, när jag i form ska kunna göra två repps. Jag har inga undanflykter jag var helt enkelt inte stark nog idag, men det blir tillbaka till ritbordet för att se över schemat jag har gjort fram till SM men framförallt till Götalandsmästerskapen. Det är bara att försöka få fram formen och nästa fredag får jag se om ändringarna jag gör är det som ligger bakom det dåliga ressultatet idag. Jag har förhoppningar om det annars ligger jag illa till om två veckor och det vore extra tråkigt då mitt senaste Svenska Rekord i marken på 363kg kanske inte kommer gälla då en ansökan om sanktion för den tävlingen missades att skickas in och i så fall ligger Svenska Rekordet igen på 353kg som jag fortfarande innehar dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar