torsdag 26 mars 2015

Knäböj +Intervju i hänt extra

Onsdag 25/3-15 Pass 40

Bänkpress: 6x4x142.5PB
Pushdown, sälrodd, latsdrag, facepulls, hantellyft åt sidan Flyes

Jag trodde det skulle vara lättare, eller jag hade hoppats på det iaf men jag tuggade mig igenom alla sett så jag är nöjd. Jag känner mig motiverad nu även i bänkpress.

Tisdag 24/3-15 Pass 39 +Hänt Extra

Knäböj: 3x5x215 4x215
Bänkpress: 2x2x140
Marklyft: 1x290 1x320
Knäböj: 4x215
Pausböj: 3x4x190
Frontböj utan bälte: 3x5x100
planka, negativa benlyft, sida mage

Helvete vilket jobbigt pass, jag började i ett högt tempo med kortare vila för att hänt extra skulle komma och intervju mig och fotta. Jag trodde dom ville ha markbilder så min plan var att köra massa böj först då det är mitt ordinarie upplägg att böja på tisdagar. När dom kom så ville dom ha böjbilder först så då körde jag det, därefter ville dom ha bänknbilder så då stressade jag med det o värmde upp i 4 set sedan körde jag någrarepps för plåtning. Efter det stressade jag till marken trött o jävlig stegrade jag upp till 320kg på kort tid, anledningen är att ska jag vara med på bild när jag markar då vill jag inte synas med 250kg så står det att jag klarar 363kg, utan då vill jag vara helst en bit över 300kg. Därefter tog vi intervjun och sedan var det dags att köra klart mitt ordinarie pass, Jag är helt klart nöjd med hur det passet gick även att det tog över 4h. Och nu har jag lidit av en fruktansvärd träningsverk i två dagar, repps vanan satt inte direkt. Nu är det bara att jobba vidare och marka. Det är kul att träna och målet finns hela tiden i mitt huvud för tillfället det känns skönt och gör det lättare att lida igenom passen även när man heldre dör än gör ett sett till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar