onsdag 26 september 2012

Onsdag 26/9-12 Pass 2 136

Bröst/Triceps

Br: Bänkpress: 4x151.5PB 3x156PB 4x142.5
Tr: Klossbänk: 3x156 3x157.5
Br: Dödsbänk: 4x140PB 2x142.5
Tr/Br: Gummibands bänk röda: 3x123.5 4x124PB

Gårdagens extra böjar igår tog klart ut sin rätt idag överkroppen kändes som skrot axlar, biceps, triceps, armbågar värkte ordentligt och gjorde ner vägen värre än vanligt jag fick verkligen kämpa emot på vägen ner men sista centimetrarna bara föll stången i bröstkorgen men blev bra stopp på allt och uppvägen då var det inga problem att trycka på så det gjorde inte jätte mycket och det blev många små pb idag, men tror det kan bli bättre när kroppen känns i bättre skick. Började med 4x151.5 nytt pb därefter testade jag 156 och nytt pb igen där kändes det som det fans lite till. Klossbänken har jag legat efter hela tiden nu men den går framåt i alla fall men var den besvärligaste övningen att köra idag när jag hade ont så tror jag förlorade lite på den idag. Dödsbänken kändes bra och var lättast att köra för dagen 4x140 och det var inte allt men efter det fans det inte mycket kvar för ett andra sett. i gummibands bänken slarvade jag med andningen efter tredje reppen så boomade 4an men jag laddade om och  4x124 gick och inte maxtungt heller. Är nöjd med dagen och nu går det framåt även i bänken riktigt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar