fredag 5 september 2014

Första knäböjen och marklyften på ca 1månad

Fredag 5/9 Böj/mark Pass 108

Knäböj: 5x160kg
Marklyft: 5x250kg
Sälrodd, latsdrag, facepulls, hantellyft åt sidan, flyes

Ja jag har testat att läka några smågrejer genom att vila, jag tror inte jag lyckats så bra då jag fortfarande känner av det. Men nu ville jag testa att köra igång igen. Jag hade vilat helt i två veckor utan framgång sedan efter det har jag kört 7pass med övre rygg, baksida axlar och lätta bänkpress. Jag hade gärna hoppat över att bänka men för att få ihop lag så måste jag köra på bänk dm, så med lite teknikförändring så gör det lite mindre ont, det är en mer korrekt teknik men jag är mycket svagare så. Men till dagens pass böjen känns väll inte klockren direkt men marken satt där den skulle och det är det viktigaste, det är ju snart dm i styrkelyft också. Ser fram emot nästa pass på söndag då blir det böj, mark och bänk är planen just nu i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar