tisdag 23 september 2014

Knäböj 3x245kg

Tisdag 23/9-14 Pass 117

Knäböj: 3x245
Boxböj: 5x220
Knäböj: 10x110

Blev väll ingen höjdare idag heller men dugligt i alla fall 3x245kg var lite dålig fart i och jag mixtrade lite med stångplaceringen. skulle avslutat med 3x10x110 men fick trycket i näsroten idag igen vid första så struntade ide andra två. Det är när det blir lite flås det kommer så det är väll inte så smart att träna egentligen. Men tror att jag hoppar bänken och väntar med att träna på fredag, jag vill köra bänken då jag vill se vad jag kan gå in på för vikt på lördagens tävling, men känns onödigt att köra passet då jag inte kan köra några högre repps som alla mina resterande övningar det passet består av. Det är bara att hoppas på att bli frisk snabbast möjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar