söndag 7 september 2014

48h vila sedan var det böj och mark igen.

Söndag 7/9-14 Pass 109

Knäböj: 5x190kg
Marklyft ´: 5x260kg
Bänkpress: 5x4x135kg
Pushdowns

Ja 48 timmar vila så blev det böj och mark igen för att komma upp lite i vikter lite snabbare. Knäböjen kastade jag på 30kg och det smakade ändå lite grann men tycker tekniken satt bättre nu. Marklyften smakade mer idag än i fredags inte så konstig höjningen i böjen gjorde sitt, men det var ändå problemfritt. Om 48h kör jag ett böj/mark pass igen och då lastar jag på 10kg extra i båda övningarnaoch hoppas det ska gå smärtfritt. Märkte att det var större skillnad än jag trott att marka efter ett ganska lätt böj sett än om jag kör mark direkt. Bänken idag kändes också bra som de andra övningarna, kändes mindre än normalt i höger bröst/axel hoppas inte det bara beror på att det är helg och jag inte har jobbat. planen där är 5x3x140kg på Onsdag. Kul träning idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar