tisdag 27 augusti 2013

Dags att sikta på en ny trävling

Ja nya lowbar tekniken känns riktigt bra att böja med men det ger mig inflamation i bicepsen hela tiden så det går inte träna ordentligt, så även idag kom i vänster biceps. Jag böjer ju i en bur och ja burarna är för små så jag måste hålla smalt. Det funkar inte längre så jag hoppas att vi ska kunna bygga om den och göra den bredare, så ska jag börja om nu och sikta på en tävling längre fram nu men jag kommer ändå vara med på klassiska dm 21september, men jag har ingen målsättning i böj, bänk eller totalen det får bli vad det blir, marken däremot siktar jag på Svensktrekord.

Årsmålen jag hade var knäböj 310kg Marklyft 370kg och en total på 850kg, dom hoppas och tror jag fortfarande på. Men nu ska jag sätta mig och skriva ihop ett upplägg nu hur jag ska träna, övningarna blir de samma dock. Och planen blir att kunna lyfta på fredag men fram tills dess är det vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar