söndag 4 augusti 2013

Söndag 4/8-13 Pass 4 91

Ben/rygg/bröst/triceps/biceps/mage

Fl: kedjeböj: 3x230+40kg
Fl: Pausböj: 3x200kg
Ry: Goodmorning: 3x8x100kg
Br: Bänk 3sek ner 3sek upp: 4x80kg 4x90kg 4x100kg 4x110kg
Br: Bänkpress mediumgrepp TNG: 15x80kg 2x10x90kg
Tr: Frenchpress: 12x20kg 2x12x30kg
Bi: Hammercurl: 3x12x10kg
Ma: Sittups: 26x5kg 9x7.5kg 3x7.5kg

Ja jag har haft en del strul med axlar, biceps, triceps mm nu därför har det inte blivitt någotvidare tränande. Men idag var det äntligen dags. Jag har märkt att den axeln som har strulat är ordentligt orörlig och stel, det märkte jag igår. Så idag innan passet stretchade jag axlar och bröst och det gjorde stor skillnad i böjen, axlar, bröst och biceps blev inte så spänt och därför gav det inte så mycket smärta lite i den dåliga axeln men inte alls som tidigare och det är riktigt skönt, så nu ska jag stretcha axeln mycket så den blir rörligare. det var inga bra vikter idag och allt efter böjarna kördes riktigt lätt och som sagt axeln kändes bara litegrann och bicepsen kändes ytterst lite i hammercurlsen. Men det var riktigt kul att kunna träna igen och jag hoppas det ska gå att träna på lite lungt till en början och sedan köra på fram till dm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar